pondělí 14. března 2016

FOOD HAUL #2 - Chefshop.cz



Že by tu byl FOOD HAUL? Ano. Tentokrát však nebude za měsíc únor (o ten také nepřijdete), ale v rámci mé nové spolupráce s Chefshop.cz. Ze spolupráce mám velkou radost a ze zaslaných produktů ještě větší. Produkty jsou/byly velmi rozmanité a některé na své vyzkoušení teprve čekají. Jsem velmi ráda, že balíček obsahoval výrobky, které bych si třeba já sama nikdy nekoupila. Přesně takové produkty mě baví zkoušet, ale i tak je v krámě snadno přehlédnu. Nebudu už zdržovat a pojďme se na to společně podívat.

Seznam věcí, které mi dorazily:

milý dopis jako bonus




BIO Bílá čokoláda s malinami a vanilkou Seed and Bean 85g


První položka, která zmizela byla právě bílá čokoláda s malinami a vanilkou. Myslela jsem si, že ji budu mít jako sváteční čokoládu, ale nějak to nevyšlo. Až poté, co jsem do sebe soukala poslední kostičku, tak jsem si všimla, že z druhé strany je něco vyraženého. Nejen že je čokoláda výborná chuťově, ale lahodí i oku. Pokud ji ovšem nezládujete tak rychle jako já. Nejdříve jsem čekala, že maliny budou na větší kousky, ale je to spíše takový malinový prášek. Díky tomu si vychutnáte maliny v každém soustu. Ani jsem nečekala, že by mi čokoška nešmakovala - maliny, vanilku i bílou čokoládu miluju. Společně = DOKONALOST!

Cena: 85g za 85 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE


3x RAW tyčinka BOMBUS



Raw tyčinka BOMBUS - Meruňka & kešu 50g

Nejlepší tyčinka, co jsem zatím jedla. Je naprosto dokonalá. Vyhovuje mi její nakyslost a také to, že není tak přemrštěně sladká. Tuhle favoritku jistojistě hodím do košíku hned, jak budu mít příležitost.

Cena: 50g za 32 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE


Raw tyčinka BOMBUS - Marakuja & kokos 50g

Velmi zvláštní chuť. Neumím ji popsat. Není to nic z čeho bych si sedla na zadek, ale zase mi nedělalo problém ji sníst. Nevím, zda se k této tyčince ještě někdy vrátím, ale třeba zrovna vám může chutnat.

Cena: 50g za 32 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE


Raw tyčinka BOMBUS Protein - arašídové máslo 50g

Stále neochutnaná tyčinka. Pořád mi leží na nočním stolku a tolikrát jsem na ní měla chuť. Ale nejspíš mám strach, aby mě nezklamala. Protože arašídové máslo je prostě TOP! Ale jakmile ochutnám, tak dám hned vědět. =)

Cena: 50g za 35 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE



Kaštanové pyré Clement Fraugier 250g



Nevydržela jsem do okamžiku pečení a otevřela jsem ho hned. Pyré je opravdu sladké a kaštanové. (Nečekaně, když je to kaštanové pyré). Chystám se ho použít do krému či rovnou těsta na cupcake. Viděla bych to na trochu netradiční kombinaci s limetkou. Můžete se těšit na recept.

Cena: 250g za 99 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE


Kokosový olej KTC 100% 500ml



Tento všestranný pomocník mi udělal neskutečnou radost. Využití má opravdu široké. Od koupelny, přes kuchyni až po ložnici. Nebudu ho využívat jen na obyčejné smažení, ale hlavně na výrobu různých dobrot ať už těch k jídlu či na pleť. Pleťové masky, balzám na rty, tělové máslo, raw kuličky, smažení a co teprve takový raw cheesecake. Vy se samozřejmě můžete těšit na recepty.

Cena: 500ml za 149 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE



Citrónová vláknina Kotányi 114g


Záhada všech záhad mně dosud utajovaná. O citrónové vláknině jsem možná kdysi něco slyšela ve spojení se zavařováním. Ale vůbec jsem netušila, že se dá využít na zahušťování omáček a jiných pokrmů jako jíška nebo škrob. Vidím to v nejbližší době na kuře na paprice, které mi dělá se zahušťováním největší problémy.

Cena: 114g za 149 Kč

Více informací a zakoupit můžete ZDE


Některé výrobky stále čekají na tu správnou chvíli, kdy je použiji. Balíček mi bez pochyby udělal velkou radost.
A co vy? Používáte někdo citrónovou vlákninu při vaření? Pokud vás něco zaujalo, tak se určitě podívejte na chefshop.cz a pořádně to tam prošmejděte. Mají tam plno zajímavých věcí a i jiná odvětví než potraviny.
Do čeho já jsem se zakoukala (spíše zamilovala), tak jsou nože a hrnce Raymond Blanc.Tak neváhejte a nakupujte.

Tato recenze je sponzorovaná, ale je založena pouze na našich chutích.