úterý 1. března 2016

Sendvič s vinnou klobásou na pivě s domácí cibuládou



Zase sendvič, zase cibuláda, jak jinak. Milujeme vinné klobásky a nejčastější kombinace je s bramborovou kaší. Klobáska hraje hlavní roli i v tomto sendviči, i když ve výsledku si k ní můžete udělat přílohu jakou chcete. 
Upřímně jsem byla líná vařit ještě přílohu. Měla jsem neskutečně línou neděli a proto jsem nakonec hodila klobásky do trouby. Při představě, že bych musela stát u plotny a smažit se mi ani nechtělo vařit. Původně měla být klasika, ale jsem opravdu ráda, že jsem byla líná. Vznikla tahle neskutečná dobrota.


Ingredience:
(na 6 porcí sendvičů)

6 šneků vinných klobás

6 vrchovatých PL hladké mouky
chilli
pepř
mletý koriandr

500ml piva

6 plátků chleba

sýr Gouda 48%
jarní cibulka
horčice / tatarka


Postup:

Nejdříve si upečeme klobásy a pak už je to rychlovka.

1. Klobásy stočíme do klubíčka, zapárátkujeme a dáme rozehřát troubu.

2. Mouku smícháme s pepřem, chilli a mletým koriandrem.

Na množství se mě vážně neptejte, koření dávám dle chuti.

3. Zamotané klobásky obalíme v mouce a naskládáme na vymaštěný plech.


4. Na každou klobásku rozpatláme lžící cibulové marmelády.

5. Podlijeme polovinou piva a dáme péci na 200°C. Pečeme do zezlátnutí klobásek.

Zbytek piva přiléváme dle potřeby, já spotřebovala celý půllitr.

6. Plátky chleba opečeme v toustovači.




7. Namažeme horčicí nebo tatarkou (nebo čímkoliv chcete) a překrojíme napůl.

8. Na jednu půlku položíme upečenou klobásku, posypeme nastrouhaným sýrem, nasekanou cibulkou a přiklopíme druhou půlkou.

A zase máme hotovo. Ještě když sepisuji tenhle článek, tak tajně uslintávám. Na fotkách se může zdát, že je cibulka spálená na uhel, ale naopak. Krásně ještě zkaramelizovala a je to prostě dobrý.
A to by bylo pro tento recept vše.
Přeji dobrou chuť,
vaše V.